söndag 26 oktober 2008

På banan igen!

Efter en skön helg känner jag mig åter på banan och det är verkligen ingen dum känsla! Jag hade tänkt att jobba vidare på kvalitetsredovisningen i helgen men av detta blev intet. I stället har jag ägnat mig åt att ta emot oväntat besök à la Gevalia, färg- och kittborttagning (sista fönstret!!!) och fönsterputsning. Jag känner mig mycket väl till mods nu när jag snart ska krypa till kojs.

Veckan som ligger framför blir lite annorlunda eftersom det är höstlov för skoleleverna. Lärarna och jag ska på fortbildning, vi har APT på förskolan, sedan ska jag på arbetsmiljöutbildning och dessutom genomföra medarbetarsamtal med personalen på förskolan. Å så MÅSTE jag komma till skott med kvalitetsredovisningen så att den äntligen blir klar. Snacka om födslovåndor. Men så brukar det vara. När jag väl kommer till skott med att skriva brukar det flyta på rätt så bra.

Men först ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz....